Ophavsretlig info om siderne

Siden er opdateret 27. 7. 2006

Koder
Koder indsat i kodebokse (grå med rød tekst) må frit kopieres (til eget, privat brug eller udvikling af sider for andre) - de er anbragt netop med dette for øje.
Illustrationer
Illustrationer på siderne er Hjemmesideskolens ejendom og må ikke kopieres.
Kopiering i øvrigt
Hjemmesideskolens kursusmateriale i øvrigt er Hjemmesideskolens ejendom og må ikke kopieres, men udskrift til eget, privat brug er tilladt.
Undervisning
Hvis du underviser andre i at lave hjemmesider, må Hjemmesideskolens indhold ikke bruges som dit undervisningsmateriale.

Overtrædelse vil medføre erstatningskrav.

Forstå det sådan: Jeg har brugt 10.000+ timer på at udvikle Hjemmesideskolen - uden at få noget for det, jeg har kun afholdt de løbende udgifter. Hvis nogen skal tjene penge på mit arbejde, er det mig.
Links
Du er velkommen til at linke til mine sider. Men det er ikke tilladt at gøre det på en sådan måde, at mine sider fremstår som en del af din side (eks. i en frame/iframe). Linker du til mine sider, vil jeg sætte pris på, at du mailer til mig og fortælle hvor.

Hvis du opretter et link til hjemmesideskolen, må du gerne benytte et af nedenstående tre logoer:

100 × 11 px.
150 × 17 px.
200 × 22 px.

Hjemmesideskolens indhold er kopibeskyttet af Copyscape

Valid XHTML og CSS / Copyright © Hjemmesideskolen februar 2004
Du er her: Forsiden - info - Ophavsretlig info om siderne